Thursday, November 25, 2010

 Eelmine reede oli n-ö koolilõpupidu mu klassiõe kodus, mis oli maruigav. Sõime hamburgereid ja jõime kvaliteetset Uruguay õlu(meiega oli ka mu klassiõe isa, nii et pole me midagi nii rikutud alaealised, kes nurgataga alkoholi lürbivad)= nii palju siis suurepärasest bikiinivormist eksole.




Nom-nom

Con Berniii

Berni hammustamas Nataliet:D

Mõned pole mu klassikaaslasetki :D

jou Ezequiel
    
   Järgmisel päeval läksin skaudi  "mingilevärgile". Hängisin 11-13 aastastega , rääkisin Eestist, mängisime RAHVASTEPALLI. Oli lõbus. Nad kõik täiega droolisid mind, jeje. Mul on väiksed fännid. Üks küsis: " Kas kõik Eestis on seal blondid nagu sina?"




ninnunnud. ma ei saa aru, miks see pahempoolne poiss oma nokatsit demonstreerib? :D


  
Pühapäevast ei mäleta midagi. Ilmselt magasin kaua ja sõin ja istusin Ramblal või midagi. Pole oluline
   Esmaspäeval tulid Jorinde, Anna ja Yoomee minu poole. Tegime väikese YFU õhtusöögi.
Hakkliha. jee

Annaaaa

Meie tomatikaste ja pihvid


Yee, pilt on udune, sest terve köök oli suitsu täis:D

Meie ahjukartulid enne ahju minekut.

Minu Montevideo tsiiiiikad

Enne söömist. Nii ilus oli :D

Jaaaa, magustoiduks ostsime šokolaaditordi, mis oli nii kuradima hea.

 Järgmisel päeval jäi Yoomee minu pole ööseks= kell 2 öösel sõime mu host-venna tehtud pizzat.
Yoomeega voodit jagamas:D
 Järgmisel hommikul tsillisime Yoomeega ja läksime Ramblale:D



PÄIKE!

  Järgmisel päeval-->kolmapäeval läksime tsiiikadega ilusalongi ja pealeseda McCafe-sse meriendale(õhtuoode).


Yoomee oli ainuke, kes maniküüri ei teinud.. ja ta sügas om pead oma sõrmedega, nii et tema sõrmed olid.. pruunid..

ALATI SÖÖME: ALAATII!


Ostsime kõike endale sarnased käepaelad mäletamaks Uruguayd. Nii nunnuuu!

Saksa poiss Keno, kes vahetas pere ja nüüd elab Montevideos:D


Jajaj, Jorinde

Nokurat.. Alati, kui me kokku saame, siis me sööme.

Salaaaamii

Estamos en Uruguay

Kreemitäidisega saiake, mis on vist üks parimaid asju ever.



YOOOMEEEE


Suutsime minna ikka Montevideo kõige koledamasse randa.. 


Jep, tahate ujuma minna koos kala luukeredega.

Jajaja, väga originaalne eks:D


Minu kodutänav. (:
  Elu tihe. Esmaspäeval läheme YFU tripile- La Palomasse. Nädal aega seal koos yfukatega ja siis kohe ongi jõulud.
  Minu hispaania keel:
     Well, kui ma siia jõudsin, ei osanud ma muud öelda kui hola, buenas noches, adios, gracias. Nüüd, kolm kuud hiljem on mu hispaania keel parem kui vene keel seitsme aastaga. Väga nõme. Peaks Venemaale mingiks ajaks minema, saan äkki vene keele ka selgeks. Saan kõigist vajalikest asjadest aru ja suhtlemisel probleeeme ei ole, aga kui mitu inimest korraga räägib, siis ma ei saa väga palju aru, sest raske on jälgida.
Tegelikult on siiani väga raske uskuda, et ma olen Uruguays ja nii kaugel Eestist, perest ja sõpradest. Vahest kui bussiga kuhulegi sõidan, siis mõtlen kõige üle järele ja alati jõuan järeldusele, et mul on nii palju kõigega vedanud.

  (Kolm kuud tagasi alustasin oma Uru seiklust. Kiiresti on aeg läinud)
Elu ilus, päike paistab, suvevaheaeg. Saadan teile päikesesuudluseid!
Olge tublid!

3 comments:

  1. Los bizcochos, que ricooo! Mmm, y el mate en el domingo en la rambla o en el parque rodo etc... uuh, el verano, vacaciones, fiestitas de la clase con las hamburguesas y la cerveza, que demas!
    Y ahora se van a La Paloma, QUE LO DISFRUTEN! Es un superviaje! supeeeer!:))
    besooos!

    ReplyDelete
  2. tervitused tüto!

    Nohh söögiga vist probleeme pole, ostame siin väikses räpases Eestis sulle uusi riideid kokku-XXL, meil just avati pood Suur Berta.
    Janoh kalarapped ja luukeresid leidub meil ka Peipsirannas.Kas siis selleks oli vaja maakera teisele poole minna ,et natuke paremini süüa ja randu mööda käia.Ja kunas mu margiga postkaart kohale jõuab????????????????


    Investorid Eestist

    ReplyDelete
  3. su isa on nii lahe :D
    ja igatseme ikka ja alati. aamen!

    ReplyDelete