Friday, November 19, 2010

Mis vahepeal toimunud on?? Kool on läbi. Suvevaheaeg. Ma nagu ei oska mitte kuidagi käituda, sest see on nii võrd imelik :DVäljas on soe, vahest isegi palav, lund ei ole.Mis toimub?? Sisimas ma siiski olen väga õnnelik, et ma ei pea enam neid koolipinke nühkima, kuulama füüsika õpetaja hispaania keelset(ma armastan hispaania keelt btw)ARUSAAMATUT mölinat ja üldse ..igav. Kirjakeste saatmine, numbrimäng ja niisama vihiku sodimine olid suht teemas need 3 kuud. Ainukesed ained, milles ma kaasa tegin olid matemaatika, inglise keel, keemia.  Järgmine kooliaasta kavatsen õppima hakata. KÕIK. Rohkem koolist ei räägi.

Niisama istume pargis, sööme jäätist ja vingume oma juuste üle, mis jäätise söömist takistavad:D Enne hispaania keele tundi. YFU 4 the win! Vasakult--> Yoomee(USA), Mirjam(Holland), Jorinde(Holland), Mina, Anna(Saksamaa)
 Yoomee ja Jorinde tulid minu poole. Mis juhtub, kui 3 YFU vahetusõpilast koos on??


Ilusad vahetusõpilased.
   Õhtul läksin koos Yoomee ja Jorinde nende trenni vaatamas. Selle asjanduse nimi on "telas" . Eesti keeles "kardinad". Raudselt olete näinud kuskil akrobaate jms nendega mässamas. See on lihtsalt täiesti uskumatu, et mis asju nad seal kõrgustes teevad. Ma panin ka end proovile ja see on kuradima raske, sest kätel peab väga-väga palju jõudu olemas.

Yoomee in action



Jorindega

Nismo ripub
 Üks hommik ärkan üles, lähen vannituppa õilsa sooviga oma hambaid puhastada ja mida ma ei leia on mu hambahari. "Ah kuradile sellega, kasutan ainult loputusvahendit," mõtlesin..Õhtul ,kui koju saabusin, host-ema ütles:" Anna andeks, aga ma kogemata viskasin su hambaharja minema.. Ma arvasin, et see on minu oma"
  Järeldus: Mu host-ema pesi oma proteese sama hambaharjaga nagu minagi. Mul tuli kerge okserefleks.
 Täna õhtul klassiõe juurde koolilõpu peole, kluppi ei lähe, sest paljudel pole raha. Siimon tuleb täna Montevideossse ja ilmselt lähen oma host-venna ja temaga kuhulegi..
  
   Ok, tsau.

3 comments:

  1. Aga kui su host-ema ütles, et ta viskas su hambaharja kogemata ära, siis võib see ju seda ka tähendada, et ta kavatses oma hambaharja ära visata, et vana vms ja siis viskas kogemata su oma ära. Nii et vbl ta ei kasutanud su hambaharja :D
    Mitte, et sellel enam tähtsust oleks :D

    Kadestan, et sul vaheaeg on :D

    ReplyDelete
  2. Kaugel Siimon Montevideost elab?

    ReplyDelete
  3. üks küsimus , kuidas keelega lood on ? hakkab hästi külge ? kas suhtled juba hispaania keeles ?

    ReplyDelete