Monday, November 15, 2010

  Ma eeldan, et kõik ikka teavad, et see aasta sai Uruguay World Cupil neljanda koha. Mäletan, et kõik olid nii kurjad Uruguay peale, kui Ghanat võitis.. Aga kas te seda ka teadsite, et Uruguay on World Cupi võitnud kaks korda? Esimese 1930.aastal(beatisid Argentina), kui oli üldse maailma kõige esimene World Cup ja teine kord aastal 1950.aastal(beatisid Brasiilia) 2 korda on Uruguay neljandaks jäänud. A ja aastal 1950(Brasiilia oli host) kui Uruguay võitis, paljud brasiillased tegid enesetapu, sest jalgpall on elu123.

   Samuti olen üpriski kindel, et kõik teavad nime nagu Diego Forlan. Uruguay "tänapäeva" kangelane. No andke andeks, kui ma nüüd kellegi tundeid haavan, aga minu arust pole ta üldse kena.

Väike illustreeriv foto..
 Uruguayl(n-ö riigisiseselt. Ma ei oska seletada) on palju jalgpalli tiime, aga neist kõige tähtsamad on Club Nacional de Football (see pole see tiim, kus Diego Forlan mängib. National team on teine asi) ja C.A. Peñarol. Üks põhiküsimustest on veel:" Peñarol või Nacional?". Mina olen Peñaroli poolt, sest mu host-vend on ja oleks vist üpriski võimatu selles majas elada, kui ma mõnd teist tiimi fännaksin.
 Jalgpallimängud on väga emotsionaalsed, eriti meessoostisikute puhul. Vahest isegi läheb löömaks(roppustest rääkimata--> see sõna kõlab nii kahtlaselt, kas see on üldse sõna? Roppused..eesti keel on imelikuks muutunud.) Jalgpall on riigi tähtsaim sport ja isegi väiksed lapsed käivad fännisärkidega ringi ja kui on mõni tähtsam jalgpallimatš, siis inimesi tänavatel pole. Päris ausalt kohe-- kõik on kas kodus telekate ees, kuskil pubis või staadiumil(kui mäng staadiumil toimub)



     Täna oli viimane parcial ja selle puhul tegime merienda compartida. Kõik pidid midagi söödavat/joodavat tooma. Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna eksole?
Jeee. Tort dulce de leche täidisega ja kaetud šokolaadiga. Üliheaa!



TOIT














Neid võileibu süüakse hästi palju. Tavaline sai ja vahel on siis juust/vorst jne, aga selle vahega, et pole seda kõva äärt. See sai, mis seal ümber on, on jumalik! Midagi väga pehmet...


   Laupäeval käisime Yoomee, Jorinde, Mirjami ja Ariadnega klubis(YFU gäng). Väga kõva oli(need, kellel mu teine blogi on, saavad lugeda mu seiklustest). See pidavat üks Montevideo parimaid klubisi olema. Pühapäeval läksime perega peretuttava juurde, kelle poeg aastaks Uus-Meremaale õnne otsima läheb või midagi. Peretuttav ja ta lapsed on kõik vahetusõpilased olnud. Üks läks Šveitsi ja ülejäänud kõik USAsse. Suht vahetusõpilaste pere:D
  Eile läksime Jorindega(la chica de holanda) Yoomee poole. Vaatasime ühe osa Vampire Diaries'it ja tellisime SUSHIIIT. See oli mu esimene Uruguay sushi ja see oli üks kuradima hea sushi!  Bojaaaaa..
   Kool saabb kohe läbi ja elu ilus.


 MUSID! Miss u guyss!(aga hästi-hästi natukene)

3 comments:

  1. pasamos re lindo hoy! a mí me re gustó tu torta u.u
    tenés otro blog? :O re chusma yo jajaajajjaajjaa
    bueeeh, besitos che, que andes lindo :) (gracias gracias gracias traductor de google!)

    ReplyDelete
  2. Kuidas sa need ilusad lokid endale tegid mis sul nendel piltidel on?

    ReplyDelete