Wednesday, November 3, 2010

ÕPPIDA,ÕPPIDA, ÕPPIDA... ÕPPIDA KEEMIAT..


Homme(04.11) on keemia parcial. Mis on parcial? Jaja, see on nagu eksam, aga see pole eksam(Makes sense, huh?) Asi on nii, et kooliaasta jaotatakse kaheks ja kaks korda aastas tehakse test selle peale, mida poole aastaga on õpitud(kõigis ainetes) ja siis detsembris on eksamiperiood ehk terve aasta peale õpitu, aga ainult kolmes-neljas aines. Täiega hea seletaja olen= mitte keegi ei saa midagi aru. Ära on olnud matemaatika ja filosoofia oma. Tegin matemaatika oma, mis oli üpriski lihtne, aga päris oskasingi mingeid logaritmij*nne. Siinne kool on lahe. Poleks arvanud, et ma kunagi midagi sellist ütlen. Kunstitunnis(Dibujo hisp.keeli)pidime tegema mingeid saviskulptuure, seejärel maketid ja peale seda kõike läbielatut ei kavatse ma kunagi enam savi(HAHAHAHA) oma kätega katsuda. See kuivab nii ruttu ja siis tulemus on üks suur plönn, aga no r*isk, valmis saime. Nautigem fotokunsti.



Jeeeeeeeeeeee.

Korralik töölaud meil :D
Olen tubli ja teen tööd,


Tegime süüa :D

Mariana

Toidunurk
            Kuidas valmistada üht ülimaitsvat milanesa't , mille tagajärg võib olla.. paksenemine või..

Sa vajad(asjade kogus sõltub liha kogusest):
*Liha(võib olla ka kanaliha), mis on lõigatud "normaalseteks" viiludeks.
*Leivapuru
*Jahu
*Mune
*Maitseained
*Palju õli :D

Valmistamine:1)Sega jahu, pipar ja sool ühte kaussi
2)Klopi 2-3 muna teise kaussi.
3)Aseta iga lihaviil jahu sisse, siis muna ja lõpuks leivapuru sisse.
4) Peaaegu valmis! Nüüd pead pliidi sisse lülitama, poti/metallkausi koos õliga pliidile asetama.
5) Ja nüüd paned selle liha ÕLI sisse ja küpsetad 3-4 minutit või seni, kuni leivapuru on pruun. Ajaa, vahepeal peab ümber ka keerama.

    Seda saab ka teha ahjus ja tulemus on lihtsalt natuke kuivem ja parem su tervisele. Ma nüüd loodan, et kõik jooksevad liha ostma:D Põhjus ,miks ma selle tegelikult siia kirjutasin on, et te näeks, mida ma kord nädalas nautida saan.
Neljapäeviti on minu kodus kalapäev ehk mu host-vanaema tuleb siia ja teeb praekala, mis on nagu the best thing, mis ma saanud olen.

Tšekkige mu õuna-purukooki(riccooottaga) Nom-nom.

  Halloweeni siin mingil määral tähistatakse, aga see siiski on rohkem USA värk. Kolmekümne esimesel käisime Jorindega(vahetusõpilane Hollandist) Montevideo Shoppingus ja edusamm missugune, aga me rääkisime ainult hispaania keeles. Yea babbyyy! Kui koju läksin ,siis mingid kostümeeritud lapsed tulid mulle teepeal vastu ja ma sain teise lapsepõlvetrauma, sest need kostüümid olid nii jubedad.. Öösel vaatasin host-vennaga Freddy vs Jasonit ja mingit filmi veel, mille sisust ma mitte midagi aru ei saanud. Palju verd igatahaes.  Asi lõppes nii, et esmaspäeval ma kooli ei läinud, sest ma magasin. Teisipäev oli vaba päev, sest oli "surnutepäev" ehk hingedepäev. Siin on väga palju vabu päevi ja nagu väga palju on vaba aega.
   Meil on kohustuslikud 36 tundi hispaania keelt, aga see ei ole nagu koolitund, kus sa iga sekundi tagant pilgu kellale heidad, lootes, et tund kohe läbi saab. Laupäeviti on meil 3 tundi järjest= õpime natuke ja seejärel lähme sööma. Ajaa..novembri lõpus läheme YFUga La Palomasse. Nädal aega sinise ookeani ja ilusate randadega. Kui seal käidud, siis teen kindlasti ühe special sissekanda selle kohta rohkete piltidega. Ja see maksab nagu 4500 peesot ehk 2700 krooni ja kui ma meili selle infoga sain, siis ma olin nagu LA PUTA TE QUE PARIOOO, mille eest ma selle kuradima 100 000 maksin eksole, aga nojah, need tripid pole ju hinna sees. Mu teine host-vend(29-aastane), kelle tüdruksõber(peaaegu naine) on buenosairlane(mul pole õrna aimugi kuidas seda kirjutada), lubas, et kunagi detsembri alguse poole lähme Buenos Airesesse. Elu on lill123.
    Täitza lõpp! Täna(03.11) oli väljas sama soe/palav kui Eestis mõnel suvepäeval. Nii suve tunne tuli, aga egas see enam kaugel pole. Nüüdsest üritan palju trenni teha, sest suvi tulekul ja need alfajorid ja milanesad ei mõju mulle just kõige paremini. Tegelikult on see aeg möödunud vägagi rahulikult, midagi šokeerivat juhtunud pole ja ma ei hakka siia kirjutama oma igast väljaminekust. Üks Norra tüdruk läks eelmine nädal koju ja teine pidavat ka minema. Kahju, et mõnel see vahetusaasta nii läheb. Mina ei kavatse küll mitte mingi hinna eest koju minna, sest siia tulek maksis juba natuke liiga palju. Tahan ennist ikka hispaania keele selgeks saada, oma sõpradega veel palju-palju teha, jõulud ja suvi ka ju tulekul!

Leidsin ühe grupipildi oma host-venna bändi esinemiselt.Ma praegu vaatasin kuupäeva ja ma sain suht trauma, sest see oli kuu aega tagasi . Aeg läheb liiga kiiresti, päris jube hakkas..

Põhimõtteliselt on nii, et kui november läbi, siis mina olen koolist kindlapeale vaba. Veel rohkem vabadust= saan veel rohkem ringi hängida. Tegelikult ma luban nüüd veel ühe korra, et ma hakkan tihedamini blogima. (sügaval sisimas ma tean, et ma järjekordselt feilin, RAUDSELT, aga kes teab-kes teab)
Kuu lõpus peaks elu huvitamaks minema, sest siis algab suvevaheaeg ja pole enam seda õppimist, sest nagu tõesti..kõik õpiiivaaad. Mina ka!
    Jaa, tulge kõik vahetusõpilaseks Uruguaysse! Uruguay nomas!
 Päikest teile sinna! chauuu!   

5 comments:

  1. qué mal que salí en esas fotos por favor! -.-" jajajajaja
    besiiitos :)

    ReplyDelete
  2. niiii üliäge! ma olen mõelnud ka just Ladina-Ameerika peale, just hispaania keele pärast. hoian pöialt sulle! :)

    ReplyDelete
  3. Ma nii kade su peale, kui valida, tahaksin ise ka kindlasti lõuna-ameerikasse. Loodan väga, et hakkad oma blogi uuendama tihedalt! (:

    ReplyDelete
  4. Ma igatsen Sind niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii väga :(

    ReplyDelete