Thursday, November 11, 2010

Let's rock, let's rock.

   Ruht küsis ükspäev minult Facebooki chati teel:" Kas teil seal solaariumeid ka on??"  On küll, sest talvel ju päikest pole(loe:" kord nädalas päike paistab ja kui kaua päikese käes olla, siis tunned, kuidas päike sind vaikselt näpistab=päike võtab)Iseenesest päris mõttetu raha tuulde loopimine, sest siinne talve lõpu/kevade alguse päike on tugevam kui Eesti suve oma. Ma juba kujutan ette, kuidas mu tedretähnid siin suvel moodustuma hakkavad--> suurtes kogustes.
Teemavahetus. Prügi koristatakse hobusevankriga(prügiautosid pole siiamaani kordagi näinud) Hobune + vanker+ max 2 isikut+ palju prügi. Peaaegu kõik hobused, keda mina siiamaani näinud olen, on alakaalulised. Ma läksin natuke endast välja, kui ma esimest korda nägin.. Tahtsin hobuse juurde joosta ja oma alfajori talle sisse sööta,aga isekas nagu ma olen, sõin ma selle ise ära.


   Laupäeval käisin host-venna sõbranna sünnipäeval. Oli vist mingisugune hip-hop/rap pubi, sest kõigil olid püksid poole tagumikuni ja 10 numbrit suuremad pusad olid ka suht teemas..
   Esmaspäeval oli host-ema sünnipäev. 60 aastat. Palju süüa ja palju inimesi ja kõik olid a'la: " Eestist? A, vaat kui tore. Meeldib Uruguay? Kuidas hispaania keel on? Miks sa Uruguay valisid?"  Need on tüüpilised küsimused ja see on nii igakord, kui mõnd uut inimest kohtan. Ma ei liialda. Inimesed on väga uudishimulikud ja küsivad kõike, mida küsida annab. Päris ausalt . Isegi mu host-ema küsis mu vahetusaasta algul, et kas mul Eestis boyfriend on .


Lolli mängida on ka tore:D


Das ist SCHNEIDER. See siiski on Uruguay õlu, aga mingi saksa päritolu misiganes:D

     Eelmine nädal oli mingi Nike We Run 10 km. Põhimõtteliselt.. 8000 inimest jooksid kõik koos, nagu Eestiski need sammusedki sügisjooksud ja värgid+ kõigil olid seljas erkkollased särgid.



Ülihead küpsikud. See šokolaad seal keskel on jumaaalik!


    Imelik on see, et järgmine nädal on mu viimane koolinädal. Teistel on veel eksamid detsembris, aga ei taha kohale jõuda , et mul hakkab suvevaheaeg.
  Ajaja. Ükspäev oli mul väga imelik unenägu. Ma nägin, et ma olin koos semudega klubis tantsimas ja lauluks oli Koit Toome- Nädalalõpp. Natukese aja pärast muutus kõik aina reaalsemaks ja bwüüühüh ärkasin üles, sest mu host-vend kuulas seda laulu . See oli mu esimene tõeline "wtf hommik" siinveedetud aja jooksul.
     Well, besos grandes para todos!

2 comments:

  1. naljakas on mõelda, et keegi kes ei oska eesti keelt kuulab eesti laulu :D

    ReplyDelete
  2. Ja mis sa vastasid host- ema küsimusele? On siis või?

    ReplyDelete