Friday, September 3, 2010

Kool ja kodu.

KOOL

    Kooli läksin 2 päeva peale peresse saabumist, aga kool on ülikõvaltlahe!!(ilmselt sellepärast, et kõik on uus ja keelt ka veel ei jaga)..
  • Klassis on üle 30ne õpilase ja see on jaotatud perekonnanimede järgi sub-gruppidesse. Minu esimene koolipäev oli imelik, sest kõigis tundides räägiti minust.. jajajja. Põhiküsimused olid, et kus Eesti on, kui külm Eestis on ja kas mul on boyfriend..
  • Üks klassivend tõi mulle mu esimesel koolipäeval ühe suuuure kommi koos paberijupikesega, kuhu oli peale kirjutatud "Welcome"! Väga armas.
  • Kui ma mõne uue inimesega kohtun, siis nad suhtlevad minuga nagu ma oleks mingi vana sõber.
  • Bioloogias lahkasid nad kalmaari.. Ma ei saanudki :(
  • Kool on suur. Mitte nagu suur, vaid nagu SUUR-SUUR. Nagu oleks Sigatüükas, sest sellel on sellised sisehoovid nagu Harry Potteris..
  • Õpetajate käekiri tahvlil on nagu kirbusitt(vabandust) .. Mulle on arusaamatuks jäänud, et kuidas õpilased sellest üle aru saavad..
  • Kirjanduse tunnis on arutlusel "Hamlet" ja "Don Quijote de la Mancha"..
  • Siin riigis algab õppeaasta märtsis, mis tähendab seda, et detsembris algab minul suvevaheaeg.+ ma olen eelviimases klassis hetkel.
  • Inglise keelt eriti ei osata.
KORIDOR.

See on füüsika lab. See on hiiglaslik. Keemia labor on sama suur, aga selle vahega, et seal on on igasugused keemia asjandused.
Mul sai aku tühjaks(LOL), aga ma teen mingi päev veel pilte, sest see koool on nii lahe!



KODU
 Entonces.. Ma elan koos oma host-emme , host-issi ja host-vennaga.. Kiisu on ka, aga tüüp kraapis mind ja minult sai ta sellepärast kollase kaardi.
Kodu on suur ja kui maja katusele minna, siis saab nautida vaadet "ookeanile" ehk siis jõesuudmele, aga seegi asi. Ma ei hakka igast toast pilti panema, sest need fotod laevad aeglaselt. Ja ma kirjutan nii segaselt, aga mul pole aega hakata mingit ilukirjandit(?) kirjutama.. hahaha.
Väga armas. Ismael(mu host-vend) tegi selle "seina" mulle, kuhu saan pilte ja asju panna!!! My dear sisterhood!

Kvaliteet on jube, aga seegi asi eksole. Köök ja Lola. Lola on koduabiline! Köök on sassis. Ilusad lihtlaused.
Koridooor!
Minu tuba! Väike ja armas!
Suur klaasist lagi.. Jajaja, aga mul pole sellest pilti.. Ja kui torm on, siis on küll selline tunne, et see kukub kohe sisse. Kuna ma olen vee ääres, siis siinne tuul on nii tugev, et kui ma oleks veel paar kilo kergem, siis ma lendaks minema..
  •   Viimased nädal aega on vihma sadanud.. See pidi talve lõppu tähendama. jeeeeeeeee


   Unustasin ennist mainida, et mul on üpriski lühikesed koolipäevad. Esmaspäeval on 8 tundi. Teisipäeval ka 8. Kolmapäeval on 6. Neljapäeval 7.. Reedel 5!  Ilus elu mul siin. Ja ma arvutasin välja, et mul kulub 800 krooni kuni detsembrini bussipiletite peale. SUHT TORE ONJU!

 Keegi üldse loeb ka mu blogi ?
Olge ilusad ja palju edu koolis!





17 comments:

  1. Hei!Ola!

    Oleme Hispaaniast tagasi. Koosolek oli kena. Saime ka piisavalt vaba aega Barcelonaga tutvumiseks. Sa pole siin ainuke kes espanioli šprehhib.Hea kuulda ,et sul kõik korras.

    Musi-pusi-lusi.

    Issi

    ReplyDelete
  2. Muidugi loeme!!! :) Ja kooliga on sul METSIKULT vedanud!!;)

    ReplyDelete
  3. Ola!

    Ära muretse, sinu blogi loeb rohkem inimesi kui sa arvata oskad!!!! Ehk sinu käekäik läheb väga paljudele korda, eeskätt on neil mure kas sa ikka tuled tagasi, leiad äkki kohaliku boyfriendi.....! Jajajaja...
    Kallis oled!
    Eesti emps

    ReplyDelete
  4. Oooo, kool on sul tõesti nagu Sigatüügas. :D Väga vinge, aga kui sa pilte näiteks väiksemaks teed, äkki siis laeb kiiremini üles? Sest pilte tahan paljuuu näha, sinust ja perest ja üritustest ja kõigest, igast hetkest. :D
    Ole tubli! :)

    ReplyDelete
  5. 800 krooni detsembrini!? Kuule, sul on vedanud, sest mina vean sellise rahaga ainult ühe kuu välja:D

    ReplyDelete
  6. KÖIK loevad. Ja igatsevad. :) Meil on siin Pääsuga lugemispidu praegu.. : D

    ReplyDelete
  7. Loomulikult loeme nah, kirjuta julgelt, Kata :D Sul on vedanud nii kooli kui koduga, see klaaslagi viimases tundub megakhuul! Tee pilte perest ja klassikaaslastest, ja ära unusta kirjutadaaaa jeeee ole tubli (:

    ReplyDelete
  8. Vähe sellest et ma sinule kaasa elan vaatan alati kõik teises kes on kuskil kah üle:)
    Edu!
    Triinu

    ReplyDelete
  9. Oh god, KUI LAHE KOOL!:D
    Ma lugesin just Piibega ja ahhetasime temapool.. Jätka samas vaimus, ülipõnev on lugeda lihtsalt ja pilte, pilte, pilte :)

    ReplyDelete
  10. Kata kirjuta kirjuta. Kool on tõesti nagu mingi suur loss hoopis. Vedas et sellise said. Müür juba küsis kuidas sul seal kaugel maal ka läheb.
    Have fun!!!

    ReplyDelete
  11. tobujopski, et arvad et keegi ei loe. Meil sajab ka KOGU AEG vihma. Nii lahe, et sul see kool hiiglaslik on:D lol.
    ma sain tähti käest "kiituse", ta nägi mind kaks päeva järjest kehalises <.<...:D
    800 krooni? pääääris mõnna:S
    ok, ma lähen siis pesen pesu edasi. Kirjuta ikka ja pane pildikesi ja muud toredat;) naudi oma aega seal ikka!

    ReplyDelete
  12. aga tead need hiiglaslikud koolid on nii ägedad! mul oli ka nii mõnus suur kool, oli ruumi kus olla ja tsillida. mul nüüd härmas kahe päeva jooksul tekkis juba klaustrofoobia tunne, sest inimesi tundub kuidagi liiga-liiga palju ning ruumi liiklemiseks pole absoluutselt!
    hugz!

    ReplyDelete
  13. heiiii! mina ka ikka vahel loen:) lahedad pildid. päikest sulle!:D

    ReplyDelete
  14. Kas see tähendab siis, et sul on pool aastat aint kooli ja ülejäänud aja naudid suve:P?

    ReplyDelete
  15. Liisa- Kuni detsembri alguseni vist on kool. Siis hakkab suvevaheaeg ja siis kunagi märtsis algab uus kooliaasta.

    ReplyDelete
  16. häh, looda sa, et sa detsembrini saad koolid käia:D Mina lõpetasin igatahes 30 oktoober juba ära:D
    Aga samas, koolil ja koolil on vahe ka...

    ReplyDelete
  17. Kalli-kalli Võlukene!
    Piltidel paistab kõik imekena. Kadestamist vääriv on see, et Sina liigud suvesse ja meie pimedasse ja külma sügisesse. Mina pole veel päriselt harjunud sellega, et Sind kodus pole. Sahra on samuti segaduses: ei leia mõnikord klassi üles, kus tund toimub, teinekord ei leia kogu info temani. Naudi elu!
    Sinu vanaema Kalli

    ReplyDelete