Sunday, August 29, 2010

Hola!
   No queee? Keel on nagu hiina keel, ausalt. Kõlab muidugi ilusamalt(vabandan nende ees, kellele hiina keel meeldib), aga see hääldus on ikka nii kuradima keeruline.. Ma väga loodan, et saan sellest ka varsti jagu.

  •  Olen peres olnud nüüd täpselt nädala ja ma olen kaotanud umbes 3 kilo (jajahahajah, naguinii tulevad need varsti topelt tagasi)  Süüa saab hästi= söök on hea(söön PALJU, aga ikka kaalun 3kg vähem kui Eestis).. Äkki on kaal vigane või midagi (?)
  • Ühistransport.  Ma vihkan ühistransporti, aga ma pean seda kasutama.. Üks bussipilet maksab kas 10 peesot või 17 peesot ja see sõltub bussifirmast.. See millega ma kooli lähen maksab õnneks 10 peesot. Üks peeso on minu arvutuste põhjal 0.6 krooni  ning järelikult minu bussipilet maksab 6 krooni. jjaja, olen matageenius..
  • Et bussi peale saada, tuleb peatuses käsi püsti tõsta ja kui maha tahad minna, tuleb vahetult enne enda peatust stop nuppu vajutada. See nupp, mis Eestis ka on, aga mida ei kasutata. Hull süsteem..
  • Kõik on nii sõbralikud ja ma armastan seda "musi"kultuuri!!!!
  • Meil on koduabiline ja igakord on mu voodi nii korralikult tehtud, et ma ei saa tekki madratsi alt kätte:D
  • Inimesed on lühikesed.

Empanadad, "Harry Potter" ja " Väike Prints".. hispaania keeles... Üritasin lugeda, aga no mitte midagi ikka ei mõista..




Dulce de leche. See ongi siis see kuulus ja magus karamellikreem, mis maitseb saiaga ülihea! Dulce de leche on igalpool. Dulce de leche maitselised jogurtid, küpsised, jäätised jne.
Aga see on ülihea!!!










Mate ja espanol..Mul pole seda lainega n-i..












jajajaa, asjalik..











Ma ei oska mitte midagi enam kirjutada. Homme teen koolis palju pilte ja siis kunagi teen postituse koolist..Kodust panen ka siis pilte.

  Meeldivat uue kooliaasta algust kõigile!!!!
 Musid-kallid.

1 comment:

  1. Jajajajajaa, kohe näha, et Uruguays oled, jajajjaa :D

    ReplyDelete