Monday, August 23, 2010

 Seal toimus orientatsioon... Päevasel ajal on väga soe, aga õhtul on külm.. 
 USA Greg :D
USA Yumi ja Eesti Siimon :D

Kodu lähedal tehtud pilt.. See on n-ö jalakäijate promenaad ehk Rambla! Hästi lahe, inimesed istuvad selle ääre peal ja joovad matet. Nagu ülilahe...


  • Kõik räägivad hispaania keelt nii kiiresti ja ma ei saa midagi aru, ainult üksikud sõnad..

  • Tänavatel on paljupalju prügi, ja see on väga imelik.

  • Tänavatel on lisaks prügile ka kakajunnid :D

  • Uruguay emmel on vist kindel plaan mind paksuks sööta..

  •  Homme juba esimest päeva kooli, siis kunagi panen veel pilte kodukohast ja koolist.
  • Kodu juures. Vesi on väga pruun, sest see on jõesuue..
    Ja üksi asi veel.. Ma vabandan ette ära oma kirjavigade ja kõige pärast.. Ma olen vägaväga halb kirjutaja..
    Olge tublid ja varsti panen pilte kodust ja koolist ja linnast ja kõigest muust.. !
    Musid-kallid!

5 comments:

  1. Täitsapekkis. Nüüd ma tean, mis tunne see on. sul on kõik ees. Sul oli orientatsioon, kus ma ka olen paar korda viibinud ja KÜLMETANUD, sa käid Montevide ramblat mööda ja mõtled, et kui laheeee ja sa vaatad maas prügi ja mõtled, kurat kui must, aga varsti käivad jalad automaatselt üles ja sa ei pane seda isegi mitte tähele enam... ohh. tead, olen küll jah kade!

    ReplyDelete
  2. ma olen niii önnelik su üle. töesti olen.

    ReplyDelete
  3. Muidu kõik kena, aga junnilugu on masendav(kuigi sa peaks olema ju nendega harjunud nt. Naki)
    Osta kaal ja paksuprobleem lahendatud.

    Kallid-vallid-villid

    Issi

    ReplyDelete
  4. Lahe, ma olen Rambial jooksnud nii umbes kaks pool aastat tagasi. Ole tubli! Onu Meelis

    ReplyDelete
  5. Tundub räigekhuul kõik, Kata! Kirjuta teinekord pikemalt, kui võimalust on, tahaks ikka kõigest-kõigest lugeda (:

    ReplyDelete