Saturday, January 1, 2011

Nüüd alles suvi algab!

 JÕULUD
24.detsember algas rahulikult. Ärkasin mingi kell 2 päeval ja seejärel läksin koos Ismaeliga kinke ostma. Jah, 24. detsembril on praktiliselt kõik poed avatud, sest väga paljud uruguayod teevad sisseoste viimasel hetkel. Uruguaylaste jaoks on jõulud rohkem 25-26 detsember. Igatahes, siin riigis on selline komme, et jõulude(tänavatel ja eriti vanalinnas, kus mina elan:D) ajal pritsitakse inimesi siidri, vee ja misiganes vedelikuga. Kõnnid-kõnnid ja äkki tuleb mingi siidri-šampuse-õlu-vee rünnak ja see juhtub nii äkki, et ei jõua silmagi pilgutada. Karjuti:" RUBIIIAA!" ja olingi üks odava siidri järgi haisev ja kleepuv rubia(blond).



siis kui pakike eestist jõudis, gracias emmee!

minu kingid mu perele, pakitud versioonis ja jääb igaveseks saladuseks, et mis ma neile kinkisin.




 27. detsember tuli Jorinde minu poole ja tegime torit! Banaani-kreemi-kakao misiganes. Aga täielik leiutis oli :D





Peale seda läksime õhtul tantsima!!! Mis juhtus ja mis tegime, jääb salduseks.
30.detsember--> palju õnne Minna! Läksin koos oma klassiõe Sofiga Parque Rodo'sse ja mingi ajapärast tuli ta mingi sugulane, kes elab Brasiilias, aga ta ema on uruguaya. Igatahes, rääkisime brasiiliast ja uruguayst jms.

AASTAVAHETUS
Kell 12 päeval, läksin koos Ismaeliga Mercado del Puertosse(Sadamaturg) Väga paljud montevideolased lähevad 31. sinna, et süüa, juua ja tähistada. Rohkem inimesi on seal öösel ja pidi üpriski ohtlik olema. 31. samuti loobitakse inimesi vee ja muuude alkohoolsete toodetega. Kallatakse rõdudelt vett inimestele kaela..  + paberilipikud. Palju paberilipikuid. Terve linn on paberilipikuid täis ja see on päris jube, sest keegi peab selle ju ära ka koristama. Otseloomulikult sain ka väikese loputuse. Kella kaheksa paiku läksime peretuttavate juurde, kes elavad Montevideost väljas.. Sõime liha ja muid snäkke ja kella 12 paiku läksime välja, et vana minema ja uus vastu võtta.. Väga palju oli ilutulestikku. Pani imestama.Seejärel sõime magustoitu(jäätis, puuviljasalati, ricotta-õuna tort)ja läksime tagasi Montevideosse. Läksime Ismaeli semudega Ramblale ja nii oligi.. Ei läinud tantsima, sest kõik sõbrad on linnast väljas ja üksi ikka ei lähe. Oli rahulikum kui tavaliselt , aga omamoodi hea. 




Võttis kätte ja lasi käest neid rakette.


Mu uru vend ja mu isa.

Mu uru vend ja ema

 HEAD UUT AASTAT KÕIGILE!!

Täiesti hullumeelne, aga ma ei viitsi üldse blogi täita. Ma pole lihtsalt kirjutamiseks loodud.
A muide, 6.jaanuaril läheme perega 10ks päevaks Brasiiliasse! Ja mu suvevaheaeg kestab kuni märtsi keskpaigani! Väga pikk.
Olge tublid, kallid-musid!


4 comments:

  1. Igatahes, väga hea sissekanne.
    Lisaks, need söökide pildid, täiesti pekkis, ma tahaks kaaaaaaaaaaaaa:)
    Ahjaa, ostan homme Eesti-Uruguay pileti ära, jalgpalli muidugi, vinge eks?:D
    Edu Sulle sinna ja ilusat uut.

    ReplyDelete
  2. Sa nagu kogu aeg teed megasüüa seal sõbrannadega, ma olen niii kade :D (Ja näed endiselt megahottie välja)

    ReplyDelete
  3. Oled Brasiiliast tagasi? :D Loodan et kirjutad väga põhjalikult selle kohta!
    Söögid näevad jah marumaitsvad välja

    ReplyDelete
  4. Aitäh önnitluste eest! Ja löpplahe ikka :D Mu ema fännab su hostisa :D

    ReplyDelete