Monday, January 24, 2011

5 meses en Uruguay. Todavía no puedo creer que estoy acá--> es un sueño.

Hola!! 5 kuud Uruguays oldud ja aeg läheb ikka marudalt kiiresti. Üks vahetusaasta jama asi on see, et kui sa üks hetk aru saad, et kõigest kuus kuud on veel järel, siis tekib säärane entusiasmihoog teha ja olla, et isegi voodikallistamiseks pole erilist tuju. Pea igapäev lähen ligi kell 4-5 hommikul magama ja ideaalis võiks ärgata nii kell 9-10 ja väikese tervisejooksu teha, aga just siis uni kõige magusam ju. Kell 12 olen jalul ja valmis väikese jalutuskäigu tegema. Igatahes, nüüd-nüüd kirjutan Uru-Brasiilia tripist ja muust.

Barra do Chui(Barra del Chuy en español)
Nii kutsutakse seda"kuurorti" Uruguay ja Brasiilia piiri ääres. Veetsime seal pea 2 imelist nädalat.
  1. päev --> Kell 9 hommikul olime kustud-pestud-kammitud-pakitud ja teel 400 km kaugusel asuvasse Chuysse. Autosõit möödus palavalt ja üpriski karjuvalt(kõik läksid endast välja mingite nõmedate asjade pärast ja raizk, viskas ikka kopsu üle maksa. ) Kohale jõudes sõime kiiruga ja randa! Need ookeani lained ja see võim, mis nendes on, on impresionante.Niidavad jalust maha. Ööbisime kõik need päevad ühes majas, mille mu host-isa rentis. Hommikuti kohvi juues polnud midagi imelikku aloed ja eukalüpti puud nähes, rääkimata papagoidest eksole. La mosca verde- roheline kärbes. Nimelt(tegelikult ma siiani ei tea, kas see siis on nii või mitte ,sest ma googeldasin täiega, aga miskit ei leidnud)selles piirkonnas, kus me olime ja natuke lõuna poole, on väga levinud rohelised kärbsed, kes sind "hammustades" munevad naha alla muna ja sellest tuleb mingi uss vms ja et sellest lahti saada, pead peekoni sellele naha alale panema. No algul ma purkasin naerma, aga hiljem tuli mu host-ema ja kinnitas tõde. Midakuradit:D
2.päev-->  Algas sellega, et kell 7/8 hommikul vanaema Gatalina, kes minu ja Ismaeliga ühes toas magas, ei leidnud oma prille üles. Ilmselgelt oli kõige magusam uni rikutud. Kell 11 ajas uruemme meid üles, et randa läheksime. Päris läksimegi siis kell 12 randa, sest tõesti, siinne päike pole mitte midagi sellist mis Eestis. Siinne talvine päike on sama tugev kui Eesti suvine päike. Kella kolme paiku nautisime randa ja õhtul läksime koos õlu ja kitarriga randa.
3.päev--> Algas sellega, et kell 3/4 öösel oli Gatalinal vajadus WC-d külastada, aga kuna ta ei leidnud oma prille(rääkimata lambilülitist), pidin voodiga hüvasti jätma ja tule panema, ootama ja selle välja lülitama. Järjekordne meeldiv ööhaire. Kolmas päev oli pilvine ja randa läksime ainult korraks, et väikese ookeanisupluse teha.  Käisime Brasiilias. Tegime sisseoste, sõime. Olime nii 30 km Uruguay piirist. Algul pidime minema kaugemale Brasiiliasse, aga me ei saanud elamiskohta.
4.päev--> Öine ärkamine ja ilmselt pole selgitust vaja. See päev oli kõige umbsem ja palavam päev, mida ma  oma elu jooksul tundnud olen. Tuult ei olnud, pilvi samuti mitte ja rand oli parem kui kunagi varem.
5.päev-->  Sel ööl ärkasime ligi 3-4 korda, sest Gatalina lülitas koguaeg ventilaatori välja ja ilma selleta  on päris võimatu. Sõime kalasuppi ja ilm oli K-O-H-U-T-A-V.
6.päev-->  Tundsin kerget päikesepõletust enda kehal, aga rand oli teemas.
7.päev-->  Igapäev kella 4-5 paiku käis mööda üks naine koos toidukaarikuga ja müüs magusta kookosekringlit ja juustusaia. Jumalik. Ostsime igapäev.  Ookeani vesi oli täiega pruun sel päeval, sest pruunvetikad tulid külla.
8.päev--> RAND.
9.päev--> Läksime külla ühele hostemme sõbrannale Las Valizasse, mis oli nii 80-90 km kaugusel. AINULT selleks ,et süüa hamburgereid. Tegelikult käisime rannas ka. Väga ilus rand on seal.
10.päev--> Käisime veel ühe korra Brasiilia poolel. Ostsime igasuguseid asju ja niisama hängisime. Sel päeval oli vesi transparentne ja jumalik. Rand oli väga teemas.
11.päev--> Viimane rannapäev. Olime terve päeva seal ja nautisime lainetekohinat ja päikepaistet.
      SAIGI LÄBI. Pildid allpool. Pole midagi erilist selle reisikese kohta kirjutada, sest see on siiski rannakuurort ja inimesed lähevad sinna, et rannas olla. Entonces, rutiinne päevakord.
   Järgmisel päeval jõudsime tagasi Montevideosse.
 Käisin oma host-ema ja host-isaga kinos little fockers'eid vaatamas järgmisel päeval.
Siis tegin kolmeks päevaks vahetuse oma host-ema sõbranna koju, kes elab Montevideost väljas. Teisel pool maanteed on rand ja väga mõnus.. Käisime kinos seda filmi(muusikali), kus Cher ja Christina Aguilera peaosas on. Päris hea film. Järgmisel õhtul läksime teatrisse. Vaadake pilte, seal all kirjutan lähemalt.
     * Te ei kujuta ette millist eufooriat tekitas klaasküüneviil. Kõik ohhetasid ja ahhetasid.
     *Veebruari algul on YFU keskaastaseminar. Ongi pool aastat läbi. Imelik.

Teater. See teater toimus bussis. Elulised situatsioonid ja vahepeal pidime bussis välja minema ja vägavägalahe.

Pidime bussist välja minema ja läksime kuhulegi keldrisse, mis oli ümberdekoreeritud n-ö klubiks. Näitlejad suhtlesid vaatajatega ja väga huvitav.

Näitlejad kutsusid vaatajad tantsima ja kõike+ Estonia oli teemas. Keegi ütles, et ma Eestist ja siis näitlejad tegid improt juurde:D haha

haha

Kolmekuningapäeval panevad lapsed oma jalanõud uksetaha ja hommikul on kinigtused. Sain pluusi, koti, bikiinid , kaisukaru . Pluss ma ei suuda rohkem pilte laadida. See on nii tüütu. Lähen elan elu pigem.

Ma ei viitsi rohkem kirjutada. musid-kallid

1. Tundub, et rannas on liiva nii palju
    merehääl kõlab nii tuttavalt valjult
    on igas su päevas head muretust
    jah kergelt mus maad võtmas õrn kadedus.
    Kuid hea on teada, et sinuga on hästi
    ning teed kõik , mis papake käskis.

Tervisi,

Papito

2. Su issi on niiii armas ja kuidas ma leian sellises õrnusehetkes sarnaseid jooni oma aasta taguse eluga...
    Ja tead, ma olen ikka NIII kade, et kohe on. Ma niiii väga tahaks sinna praegu tulla. Nii väga.
    Kallistan kõvasti! :)

3. Ausalt Kata, ma ei suuda su blogi enam lugeda. Kõik need RANNAPILDID ja reisid ja see, kuidas sa mainid et oh pool aastat juba möödas ja nii põnev on (ausalt, minu poole aastaga pole mitte kui midagi juhtunud:D), ma lähen lihtsalt KADEDUSEST MEGAROHELISEKS. Sul niiiii veab!!!
    Loodan, et sa võtad sellest järgnevast poolest aastast viimast, sest see koht, kus sa parajasti viibid, tundub olevat samavõrdne paradiisiga!!! (:

4. This comment has been removed by the author.