Monday, December 13, 2010

     Ma ei suuda meenutada, mida ma vahepeal teinud olen. Igapäev teen midagi, käin kusagil ja nüüd lõpp-tulemus ongi see, et ma ei mäleta midagi. Ma olen kohutav blogipidaja , mu eesti keel läheb igapäevaga aina kohutavamaks(tagasi Eestisse tulles hakkab mul kirjanditega palju probleeme olema:D), hispaania keel on juba talutav, elu on ilus. Lisan veel paar pilti, mis ma välja kaevasin teiste facebookidest. Kui kellelgi küsimusi on Uruguay kohta, siis laske tulla, sest eluolu vms on minu jaoks juba nii tavaline, et ma ei oskagi midagi huvitavat kirja panna.
Elu esimene plastikkuusk:D


Jõulutunne on suht null tegelikult..

Lahedad naabrid mul.

Ostsin kaks kilo alfajore , et Eestisse saata ja siis postkontorist öeldi, et neid ei saa saata:D Vedelevad mu kapis nüüd, sest ma ei suuda neid süüa.

Meil oli Yoomeega väike õhtusöök koos hernepüreesupiga!

Tegime alfajore koos Jorindega!

Kookoseküpsikud

Meie alfajorid.. Täidiseks on dulce de leche ja ääred on kaetud kookoshelvestega. Made with love! Head tulid!






Jajaja




 

 MUSID!

1 comment: